Please come back home

Song of today är egentligen inte den här låten. Men det är juletider och sånt så jag bjuder på den ;)
Och eftersom jag inte hittar den här videon någonannanstans får ni den på LÄNK

Den där Jäkla Norell ville ju ha mina tankar. Vad är det jag går runt och tänker på? Mest är det väl att försöka se så glad ut som möjligt. Vilket är svårt. Man vill ju inte skrämma bort folk direkt. Sen om jag går på stan till exempel brukar jag tänka på alla dumma människor som ska gå ivägen och gå långsamt, eftersom jag som är så himla mycket bättre än alla andra. Självklart tänker jag även på hur andra människor ser ut, om de ser ut som bra/dåliga människor. Om de är snygga/fula.. Oftast är alla snygga faktiskt.
Sen går man och kollar in allt som man vill ha i affärer, och kanske tillomed köper ngt. Tänker att man kanske skulle vilja jobba lite mera. Sen tänker man på vilka som ska åka tåget, hittar man ingen att åka med sitter man och tänker på hur trött man är, hur mycket man egentligen behöver göra osv. tänker på saker man varit med om under dagen och vad man ska göra nästa dag.
Sen går man hem, tänker på tankar som musiken framkallar... Jaa, det är väl mest så jag tänker. Tänker ganska mykt egentlgen.. Nu blir det mycket text. Men det är sånt man får ta.
Imorgon blir det roligare. Då ska jag verkligen TÄNKA ut något interessant att skriva om och dela med mig av.
Jappjapp!

Kommentarer
Postat av: Norell

Jo mycket tänker du :P . Håller verkligen med att man tänker beroende på musiken. Positivt eller negativt beroende på låt osv =)

2008-12-04 @ 23:29:49
URL: http://norellski.blogg se
Postat av: Mickis

Hej alskade lilla capitano! Jag hoppas du tar hand om tjejerna! Ar nog ganska saker pa att du gor det faktiskt;) Men saknar innebandyn som fan! Har ar det ingen som fattar nat om innebandy! GAAAH! Beratta hur det gar for er! PLEASE! :) Miss you!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0