Chris Cornell

Må ha en av jorden sexigaste röster. Ladda ner You know my name med Chris Cornell och bara Rys! Så het är rösten gud gav honom.
Men hur står livet till med lilla jag? Jo det är fint kan jag tala om för er. Ang liten så igår när jag träna Toppform på Form (såklart), insåg jag när jag stod bland alla män? att jag va kanske va hälften så stor som dom va, Om inte minde!? :O Vilken plötslig insikt jag fick i om hur liten jag är. Och egentligen är jag inte liten, Men i spegeln såg jag ut som en otrolig liten mini människa! Skoj eller hur? Till exempel sa ju min moster härom veckan när jag kom i mina nya (Tusenkronor)stövlar att jag (som är ca 160) Såg nästan ut att vara i normallängd med om på. Och då är klacken kanske 7-8 cm hög. SKOJ!

och idag i skolan med samma stövlar på var jag faktistk längre än TVÅ av mina lärare. Hur häftigt är inte det? Och hur små känner dom sig inte med sina elever? Spännande va ;)

Men åter till mig (jag jag jagjagjag) jag mår fint. Är galet trött.. Men jag försöker vara positiv. Idag tillexempel. vi hade Svenska nationella Muntligt och jag ska inte ljuga utan det gick verkligen skit.. Det gick så dåligt så jag hade tårar i ögonen när jag satte mig igen. Men! För att se det posititva i det hela kan jag skryta med att jag och en kille till var de enda som lyckades hålla oss närmast tidsbegränsningen, nämligen 5 min. Jag fick 5.03... Den ni!
Märker att dtta inlägg håller på att bli liite för långt och måste börja runda av. Ska ju hetsa med bussen som går kvar tio i och sen springa, därefter kuta innebandy 1 H. skoj :D:D:D för att sedan också vänta på skjuts hem. Sweet!
Jag har tappat bort mitt block i skolan. det är inte bra. För jag har ett arbete där som ska vara inlämnat på måndag och jag har inte lust att göra om allt..
Det är också minusgrader ute vilket gör att man egentligen borde använda sig av en vinterjacka. Jag har tagit fram min fina röda dunis men jag är mycket tveksam till att börja använda den. Så jag håller fast i mina små pissejackor som man fryser skiten av sig i. OCH JUSTE apropå frysa!  det är NÅGON som har snott mina nya fina Åhlens vantar :(
Jag är i djup sorg.
Men juste!
Avrunda.
Kladdigt inlägg... Men det är a la Chris de original... (hmm???)  ähm. Nej hörrni. jag klipper tråden nu..
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0