Jag skulle inte vilja säga

Att det har varit världens bästa helg. Men den har varit bra det har den..
Ganska hård..
Somnat Tidigast kl 3 tors,fre och lör. Igår var det inte så mycket bättre heller, när klockan var 0030 hade jag panik för jag skulle ju upp om 6 H... Inge bra. När jag tillslut somnade vaknade jag flera gånger och trodde jag försovit mig..
Låg och kollade på Bond- Die another day. Och jag som är helt frälst av nya bond tycker att bondfilmerna innan Daniel Craig har varit.... Barnsliga! Igår så vare någon superstråle som skulle ta över världen med en snubbe som hade diamanter i ansiktet och den andra som hade gjort superstrålen var egentligen korean men hade blivit britt (till utseendet)... sen var det isslott och flyga fallskärm i ishavet och allt.. BILARNA var ju värst!!! Dom va osynliga och hade raketer och skjutgrejjer och sånt.. ÖVERALLT HELA TIDEN! Jag trodde nästan det var någon slags parodi på Bond först. Daniel Craig är veeerkligen waay to good för sånt där som han.. Pierce Brosnan höll på med. Förstår varför han slutade. Nu har det en lite mera seriös touch. Me Like :D


Ne. skola idag, Antagligen så KAN jag ha glömt att göra en seminareuppgift (jag ska då vara seminare ledare), men jag hoppas det är på Onsdag istället. Projektarbetet MÅSTE ha sin början (uuusch), Islam är klart (typ) och svenskan :S är verkligen INTE klar. Den måste bli klar idag..
Får bli mellan hemkomst och innebandyn, måste käka också.. Idag ska jag beställa nytt Bankomatkort. för bankomaten SVALDE skiten i fredags. Jag skulle trycka in kortet och slurp! Det var borta! Jag han inte trycka kod eller något. sen när den ätit upp kortet va bankomaten helt plötsligt avstängd. WHUT?! Men slutet gott allting gott. Stod på listan dit vi skulle så jag gick inte gratiiiis! hihi.. Sorry guys (A)..

Igår tog jag en promenad.. Väldigt skönt. Kan lägga upp lite bilder därifrån senare idag. Kanske ikväll.. eventuellt.


Kommentarer
Postat av: Jochen

Sjuuuuukt rolig helg :P

2008-11-05 @ 19:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0