Up to the platform of surrender

Depp dag idag.
Det är torsdag.
Jag har handlat lite kläder, mest på rea, fina grejjer. Ändå deppig
Ska träna snart, fortfarande deppig..
Måste ta bort smink, är så jävla trött så om jag tar ur linserna kommer jag att somna. Ser ni I-lands problemen här?
Ikväll blir det jag och musiken, ska nut och springa och högt som fa* ska jag ha. Så att alla andra hör och drar efter andan. Så högt ska jag ha. Jag ska ha så högt så att folk vänder sig om och undrar vilken låt det var för dom kännde igen den..

Äsch, Nu spelar vi innebandy istället, jag och börje. Börje är för övrigt min i-b klubba. Vill ni veta hur det kommer sig att han heter börje och för övrigt har blivit en slags individ??
I måndags glider jag in på favorit myshänger FORM, Jensan cruisar runt och styr och ställer. Jag och Börje är välkomna, så jag låtsas att han är min pinn-häst. Ni vet en såndär som alla hade när dom va små, en liten ful pinne med ett hästhuvud på. En sån, jag och Jensan spårar. Tillslut blir han döpt och får en liten pälsman.
Så nowdays är det jag och Börje som hänger ihop tsms.
Vi brukar träffas ca 3-4 g i veckan och har det ganska kul ihop även om det blir mycket slag och hårda ord.

Men det gillar han..

Nej, Börje ropar, mat typ.
Jag har gjort pangkakor idag. Lyckat - Ja... varför? Jo för Alex misslyckades med sina!

Nu är jag glad igen, lr lite gladare.
Skadeglädje är den enda sanna glädjen.. Eller. njaa. just nu iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0