vilket väder hörrni

Det är helt galet vad med snö det fullkomligen öser ned. Tåget imorse var inställt, folk är insnöade! och man kunde knappt ta sig hem.. Men snön är verkligen härlig.
I lördags gjorde jag en snöängel. Får göra en till efter träningen idag kanske.
Tror inte det blir så många idag eftersom det är ganska mykt --- snö ute som gör det liite svårare att ta sig fram än normalt.

Tex igår så var jag och pappa ute och övningskörde +lekte litegrann.
Jag skulle på kommando trampa full gas och fullt rattutslag vänster. 1:a resultetet blev fel, jag tog fel pedal och det blev motorstopp och inte så mykt mera där.
på andra försöket blev resultatet en bil halvt i diket eftersom det var BRUTAL halt och jag itne släppte upp ratten i tid.. (hehe) Loss kom vi och pappa visade vart skåpet ska stå (han kan sladda runt han).
Det är en bit kvar till körkort med det göör inget.
Nej.. fixa allt o så glider jag iväg vid halv.
sweet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0