Funny Happenings

Place to be right now - Sofi's lya.
Skoj...
roligast idag var ju snön !! och samtalet med Mamma och hennes 40+ jobbarkompis..
Humor på hög nivå..

Hörrni! Tungan är ute i tänkarställning och jag är såååååå taggad för helgen.
Ska bli sjukt kul! Bond var bra. Det var inte bond men det va Daniel craig. Grrr!

I want to break free - Queen <3

jag har verkligen nada to do.
Jag är klar. Redo att börja liksom, Sofi sminkar sig( sjukt seg) Grabbarna är på G. men man kan inte starta för tidigt liksom.... Eller jo.. heeee

Marko väntas ikväll.. Mammas egyptiske jobbarkompis. Såå jävla skön! hahahah
fyfan.... humor!!
Vad vill ni veta om mitt liv?? Fotbollen har tagit en paus, synd för jag var jävligt tänd på fooossboll! Innebandyn har en paus från matcher, så jävla trist.. måste bli värsta poängkåt där också.. Hemma är det vågigt. Bryr mig inte så mycket där just... Skolan kan gå o ta sig. Arbeten hit och dit, HELA TIDEN... Projektarbetet kommer döda mig :(
palla blogga.

NÄJ
taggliiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0