Hur svårt ska det vara..

.. Att lyfta upp den dära jävla telefonen, peppa till rösten och bara säga hej?!
Varför ångrar jag mig alltid dagen efter? Tror jag att något speciellt kommer hända. Jag har ju fan börjat bli van att **** ringer minst en gång varje helg nowdays, det börjar bli dags att ses. Jag menar, jo... det börjar bli dags, det var lite väl länge sen nu..

Ikväll blir det barnvakt till 22. Sen ev utgång?!
Vi har inte riktigt bestämt oss än. Men lite skoj vore det ju?!
Jaja, Jag måste börja klä på mig och sminka mig för det är jobb 12-1630 och barnvakt 19-22.. (där jag tydligen kommer läsa sagor enligt planering ),. Hur ska denna lördag sluta?

Nu luktar jag ananas <3 I love pineapple..
grr
nu... FORM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0