I polmot on my mind

Glasvegas, Tiger Lou, Coldplay, U2, Håkan hellström, Lars Winnerbäck, MGMT, Snow Patrol, The Ark, The killers, The strokes osv. Listan kan göras oändlig. Mina absoluta favoriter genom åren. Dom är otroligt bra och kommer alltid vara.

Jag har nu gjort en bokrecension av Kay Pollacks bok - Att känna glädje (rekommenderas varmt)..
Tog mig ner till FORM för att köra Gunnars TOPPFORM... Och det var hårt hörrni, galet hårt. Gurra tha man erkände att det var döden, vi hade ett litet samtal om det och kom på att vi var vänner efter det..

Ähm, nej hörrni... dags att sova lite, tror det är dags. "/
ähm, men inte för jag är trött, utan för jag måste sova, eller gömma mig lite. Komma undan..
för jag hör, allt... Alltid, det gör lite ont, Det är egentligen inte mina problem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0