I'm back

Jocke tyckte att det var något som fattades, tydligen var det min blogg som var borta. Men nu är den + jag tillbaka!
*Alla klappar händerna och hoppar i takt*

Japp.. så vad händer i mitt liv?
Förrutom något groteskt mycket i skolan och jävligt lite privat så måste jag säga att det inte händer mycket.
Har slöat till med träningen (ska skärpa mig där), shit nu är det en fluga här inne också.
P A L L A !

Nej,, dödshjälp it is. För eller emot är disskusions frågan för tillfället.
Den 12 åriga bruden på tv som har större röv o bröst än vad jag någonsin kommer ha är sjuk btw.
helt galen. 12år!!
sweet!
Hare gött everybody!
Love you guys(not)

Kommentarer
Postat av: Jochen

Weei , äntligen igång igen ;)



2008-10-13 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0