Jag suger och spyr

Marcus Krunegård- Jag är en vampyr.

Ni som läst min blogg sen förrut vet att jag lever för musik. Musik är något som ger liv och illusioner. Musik är min drog.
Alltså... Topp tre just nu är Glasvegas (Alla deras låtar) Coldplay (varför inte?) och Sounds of nature, (indian musik och dylikt, ruggigt skönt att ha i bakgrunden när man ska plugga).

Snart är det dags för innebandy, känner mig redan lite grusig i ögonen men hoppas ändå att jag ska lyckas vara fenomenal på träningen idag. Det vore ju läckert. vore det inte? Måste börja ösa in poäng eftersom jag har slagit vad med en kompis. (jag kommer helt klart gå back på det här) Men vad gör man inte för att man vill bevisa att man inte är helt jävla värdelös.
 Jag vet inte jag.

Evolutionsprov på tisdag och jag känner att det är dags att börja plugga. Helt galet att det är sista gymnasie året, vad ska jag göra sen då? Kommer vara som en vilsen lite anka i svandammen.
 Nej hörrni... Fokus på annat..
Katrin zyotimerska till exempel, hon är skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0