Okej Okej,.. jag erkänner!

Jag försov mig med flit så jag skulle hinna plugga och äta frukost i tid.
Är det okej?
Jag är så jäkla slut.. Orkar inte gå upp på morgonen längre.
Måste börja tänka som Kay Pollack.
Man har Alltid ett val att göra. Du kan välja att vara arg, ledsen, osv. Eller så väljer du att vara glad, lyckig osv.
Klart man vill vara glad.

Så det var min tanke när jag vaknade för 4.de gången av snoozen... Idag ska ja fanimej vara glad.
Det är svårt..
För jag är stressad över Allt..
Skolan, läsa bok, se bra ut, ha rent o snyggt på rummet. Vara snäll o glad, innebandyn, Jobba osv.
Även om jag inte ens jobbar mycket känner jag press där.. "/

Äsch, får se om vi har någon lektion i eftermiddag, annars ska jag ligga o trycka med min bok nästan hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0