Vilka Jävla helg hörrni!

Skoj, verkligen!
Fredags- spontan kväll på people med becca o maija, fisherman shot och öl. = Skoj!
Lördag- Middag och Buzz ute i bushen hos Måås (sofe<3) därefter Krogen med Matilda, peter, norell m.fl. PLATINA we like, där blev det också lakrits shot x2½ och cosmopolitan ;) höhö  = ROLIGT


Idag = plugg och middag hos mormor, ev spana innebandy i Alsike, only time can tell..
Iaf.... Helgen har varit skitkul. Det bästa är att jag totalt kanske har gjort av med .... 140 kr ;)
Garderob på fredan, Inträde till Platina igår.
Värt värt värt.

Dock inte värt att jag inte har 100 % koll på hur jag kom hem. eeh.. 0ops ! MEN KUL VARE!


Kommentarer
Postat av: Matilda

jag kan berätta för dig hur du kom hem, du åkte bil ;) haha. snygg bild ju!

2008-10-21 @ 21:59:51
URL: http://brunettmattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0